Herreklubben 2025
Vi glæder os til at se gamle og nye medlemmer når herredag 2025 starter op.
Vi starter den 3. april
Vi spiller herefter hver torsdag, med starttiderformiddag kl. 08.30 – 09.50 og eftermiddag ændret fra kl. 16.00 – 17.00, så du kan nå det efter arbejde. Når vi spiser sammen ultimo en måned, går vi ud mellem kl. 14.30 – 16.30.
Tilmelding: Du tilmelder dig via Golfboks senest tirsdag kl. 12.00 til den kommende torsdags match. Ønsker du at spille formiddag vælg tidlig, skal det være efter arbejde vælg sent,skriv evt. hvornår du kan være her, så får du en mail med din starttid.
Husk startlisten er tilgængelig tirsdag eftermiddag i Golfboks!
Har du glemt at tilmelde dig? Se på startlisten hvornår der er ledige tider og mød op eller ring til den spilansvarlige.
Kontingentet for 2025 er 300kr., og 40 kr. for gæstespillere pr. gang.
Husk at indbetale penge til kassemester Lars Chr. på 9070 0000197041 eller Mobile Pay:21738708.
Spillerækker for herrer over 18 år:
Vi spiller i 2 lige store rækker, man kan selv vælge om man spiller fra tee 51 eller 55.
A-Rækken spiller slagspil med Maksimum 2 gange hullets par.
B-Rækken spiller stabelford.
Fællesspisning og Præmier se datoer i Turneringsplan
Golf Cafeen skal have antal spisende gæster oplyst 3 dage før match, så ved spisning skal der tilmeldes senest mandag kl. 12.00. For at deltage i fællesspisningen er det nødvendigt at du svarer JA til spisning, og betaler for mad til Golf Cafeen. Husk når der er spisning skal scorekort afleveres efter afslutning af hul 12, hvis man ønsker at være med i præmieuddelingen.
Der er ikke fællesspisning 22. Maj og 28. August. Normalt spil formiddag og eftermiddag.
Præmier:
- plads Gavekort 125 kr.
- plads Gavekort 75 kr.
- plads Gavekort 50 kr.udløses ved mindst 10 deltagere i rækken
Nærmest Flag på alle par 3 huller, vi måler alt under 8 meter.
Årets spiller: I løbet af året spilles der om en vandrepokal i hver række, hvor de 7 bedste resultater på almindelige spilledage med.
FerieGolfklubbens bestyrelse har besluttet, at ”klubber” i klubben skal holde ferie i følgende uger i juli måned 27, 28, 29, 30, og 31.Alle kan selvfølgelig selv booke tider i juli måned!
Kom og vær med i det sociale samvær på banen og i klubhuset.
På gensyn
Herredagsudvalget 2025: | Telefon: | Mail: |
Lars Chr. Pedersen kassemester | 21738708 | larschr@stofanet.dk |
Mogens Hansen | 20215888 | Mogensmh1810@gmail.com |
Orla Dahl | 20617206 | Orla.dahl@gmail.com |
Ole Toft | 40189980 | ole.toft@stofanet.dk |
Peter Lynge | 21684005 | alias@mail.dk |
Pauli Jensen | 29618198 | paulijensen00@gmail.com |
Spillebestyrerne har ansvaret for, hvad vi spiller i den måned de ”bestyrer” herredagen. Desuden står de for åbning og lukning, samt indtastning af resultater.
Spillebestyrerne har ansvaret for, hvad vi spiller i den måned de ”bestyrer” herredagen. Desuden står de for åbning og lukning, samt indtastning af resultater.